Tradueix / Traduce / Translate

viernes, 21 de noviembre de 2014

Comportar-se a la feina: Que fer i Que NO fer

Fins ara em vist un petit procés abans de començar a treballar en l'empresa, en el cas de que tot ens hagi sortit perfecte, els hi hagi agradat el nostre currículum, ens hagi sortit una bona entrevista i haguem firmat un contracte, ara és l'hora de: COM COMPORTAR-SE A LA FEINA, perquè... De veritat ens comportem bé  a la feina?, agrada tot el que fem i diem?, com ens veuen els companys?.

  • No mostrar-te mai cansat: El cansament pot provocar una mala imatge davant dels companys de feina i inconscientment mostraràs desinterès o vagueria.
  • Presentar-te: Els primers dies intenta conèixer als companys més propers a tu, això et podrà ajudar a tenir una millor relació amb ells i més endavant amb la resta de companys.
  • Siguis neutral: Els primers dies intenta no ficar-te mai de part de ningú, no val la pena tenir malestar amb els companys de bon començament.
  • Pren notes: Prendre notes et serà útil per no tindre que molestar als companys de feina cada cop que necessitis alguna cosa.
  • Sigues tu mateix: Mai intentis ser qui no ets, podràs arribar a donar una mala imatge de tú mateix sense saber-ho.
  • Tingues Confiança: Confia en tu mateix i en els demés, si confies en els demés treballaràs en un ambient més còmode i agradable, i si et mostres en confiança t'ajudarà a fer bones amistats en la feina.
  • Treball en equip: Si pots realitzar el treball en equip, millor que treballar sòl, ja que el treball en equip ajudarà a maximitzar el companyerisme des de un començament.
  • Afronta les critiques: Hem d'afrontar les crítiques sense enfadar-nos, ja que ens poden ajudar a millorar el que haguem pogut fer malament.
  • Evita discussions: Sempre s'han d'evitar les discussions durant les hores de feina poden ser negatives per a nosaltres mateixos i el benestar de la resta de companys.
  • Tractar bé amb el Cap: Quan ens reunim amb el nostre Cap, evitar tallar-lo mentre parla, guardar les preguntes per al final, afrontar les possibles bronques com a crítiques constructives.
  • Dona opinions: Tingues iniciativa si et demanen opinions no siguis una persona passiva, no serà una bona imatge per part teva.
  • Seure correctament: Estigues ben col·locat a la cadira, dirà molt de teva personalitat.
  • Respectar la privacitat: Respecta la privacitat dels teus companys, no fiquis el nas on no et demanen, no regiris els seus llocs de treball, no preguntis cada cop on van o que faran...
  • Demana permís: Intenta sempre demanar permís a l'hora de necessitar alguna cosa, o si vols utilitzar alguna cosa que no es teva.
  • Vigila el soroll: Evita realitzar sorolls que puguin ser molests per la resta de companys, com per exemple les alarmes del mòbil, el to de trucada,   el soroll del ordinador...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Vistas de página en total